فناوری لمسی، اینتراکتیو، اطلاع رسانی تعاملی

مقالات و اخبار حوزه فناوری لمسی، اینتراکتیو، اطلاع رسانی تعاملی و تبلیغات هوشمند لمسی

فناوری لمسی، اینتراکتیو، اطلاع رسانی تعاملی

مقالات و اخبار حوزه فناوری لمسی، اینتراکتیو، اطلاع رسانی تعاملی و تبلیغات هوشمند لمسی

ساعات پایانی شب، مردم میزبان برنامه مردم گرام هستند. دغدغه ى اصلى این برنامه ارتباط مردم با زندگى شهرى است، با چهره هاى مختلف هنرى، اجتماعى، فرهنگى و شهرى به گفتگو مى نشیند. در این برنامه علاوه بر گفتگوهاى جذاب از مستندها، استندآپ هاى کمدى و آیتم هاى مختلف استفاده مى شود.

طراحی صحنه موثر،‌ سهم عمده‌ای در موفقیت هر برنامه تولیدی دارد، چرا که می‌تواند بیننده را درون محیط مورد نظر ببرد و به برنامه قدرت دهد. طراحی صحنه ممکن است به شکل و حالت های گوناگونی باشد؛ محیط طبیعی را برای مجری، مهمانان برنامه و بازیگران فراهم کند، قادر است با استفاده از مواد اولیه تصنعی،‌ واقعیت را تجسم بخشد.

فضای شهری، گاه دارای طراحی خشک، خشن و بی روحی می ست، این ویژگی ها در نگاه اول خود را در مبلمان شهری به رخ بیننده می کشد. این گونه طراحی می تواند تاثیرات منفی و مخربی بر زندگی شهروندان به جا بگذارد و تضادهایی برای آنان به وجود می آورد. به همین دلیل استفاده از خطوط منحنی در مبلمان شهری و ساختار فیزیکی شهرها رو به افزایش است.

خطوط منحنی فضای زندگی را تلطیف می‌کنند، توجه را به یک عنصر خاص یا یک نقطه کانونی جلب می‌کنند، و از نظر بصری فضا را گسترش می‌دهند. اگر از خطوط منحنی به درستی استفاده شود، قادرند گردش و جریان بصری یک فضا، مکان و شهر را گسترش دهند و فضاهای مختلف را از هم جدا کنند و به هر فضا ویژگی‌ خاصی بدهند. خطوط منحنی هم‌چنین بسیار مناسب فضاهای زمخت و بی‌شکل هستند. اشکال منحنی می‌توانند نوعی زیبایی جذاب و دیدنی ایجاد کنند. خطوط منحنی حسی از لطافت و هم‌چنین پویایی و هیجان را در فضا ایجاد می‌کنند.

با توجه به موارد ذکر شده، مردم گرام نیازمند طرحی نو بود. استفاده از یک طراحی صحنه با فضایی متفاوت و مرتبط با ساختار یک برنامه شهری، طراحی فناورانه، پویا، جذاب، هیجان انگیز و قانع کننده تا هم مهمانان برنامه و هم بینندگان دچار خستگی بصری نشده و با اشتیاق بیشتری برنامه را دنبال کنند.

راهکار پارس تاچ برای مردم گرام استفاده از یک نمایشگر برزگ منحنی شکل بود.

ویدئو وال بزرگ منحنی


http://www.parstouch.ir 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی